دانلود آهنگ هوروش باند مجنون

یکی از پربازدید ترین آهنگ های سال 96 ♬ ، ترانه مجنون از هوروش باند ♪ همراه با متن و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

ترانه و آهنگ : آرش AP / تنظیم : مسعود جهانی

[[تکمیل آرشیو ۲۰ صدا]]

Download New Song By Hoorosh Band Majnoon With Excellent Quality & Text In 20Seda

Hoorosh Band Majnoon دانلود آهنگ جدید هوروش باند مجنون

متن آهنگ مجنون هوروش باند

💿🎙🎶
همه میدونن که من دیوونتم♬♬♪♪♬
تو سرم فکر توئه بی طاقتم**
هرکی میبینه میگه روانیم♬♬♪♪♬
چرا نمی بینی منو*
چرا نمی بینی منو♬♬♪♪♬
رفتم از دلت عشق من بهت*
کم نمیشه من وابستم♬♬♪♪♬
هر کجا بری هر چقدر بخوای*
دوری شی از دلم باز هستم**
همه از دم دیده بودند♬♬♪♪♬
ما رو با هم چیده بودند

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
خاطرات رو باز کنارت *

🎧🎤

من همون موندم که بودم**
نبودی ولی من مثل*
پروانه دور تو بودم♬♬♪♪♬
نه نبود اصلنم از اولم دل تو*
با من نبود ولی موندم♬♬♪♪♬
من میام به سمتت هنوزم*
من همون آدم دیروزم♬♬♪♪♬
رفتم از دلت عشق من بهت**
کم نمیشه من وابستم*
هر کجا بری هر چقدر بخوای♬♬♪♪♬
دوری شی از دلم باز هستم*
رفتم از دلت عشق من بهت*
کم نمیشه من وابستم♬♬♪♪♬
هر کجا بری هر چقدر بخوای*
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
دوری شی از دلم باز هستم♬♬♪♪♬

🎸🎻🎹

دانلود آهنگ هوروش باند مجنون